Hoofdpijn/Migraine

- De pijn zit meestal aan één kant van uw hoofd.

- De pijn is matig tot heftig, stekend of bonzend.

- Door inspanning wordt de pijn erger.

- Vaak bent u ook misselijk en moet u overgeven.

- Fel licht en hard geluid kunt u vaak slecht verdragen.

- U kruipt het liefst in bed.

In vrijwel de meeste migrainegevallen had men binnen 5 minuten al merkbaar resultaat en binnen

10 minuten was de hoofdpijn helemaal weg. Hoe mooi is dat?! En na 2 tot 3 behandelingen van 10 minuten had men zelfs langdurig profijt.

De Atlasmassage is geschikt van kind tot senior omdat het een veilige zachte wellness techniek is, gericht op het stimuleren van de doorbloeding.

De Atlasmassage is ook effectief gebleken bij clusterhoofdpijn, schouderklachten, armklachten of andere nek gerelateerde klachten.

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 20 november 2019: BvS Informatiemiddag Atlasmassage.
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken