Hoofdpijn/Migraine

- De pijn zit meestal aan één kant van uw hoofd.

- De pijn is matig tot heftig, stekend of bonzend.

- Door inspanning wordt de pijn erger.

- Vaak bent u ook misselijk en moet u overgeven.

- Fel licht en hard geluid kunt u vaak slecht verdragen.

- U kruipt het liefst in bed.

In vrijwel de meeste migrainegevallen had men binnen 5 minuten al merkbaar resultaat en binnen

10 minuten was de hoofdpijn helemaal weg. Hoe mooi is dat?! En na 2 tot 3 behandelingen van 10 minuten had men zelfs langdurig profijt.

De Atlasmassage is geschikt van kind tot senior omdat het een veilige zachte wellness techniek is, gericht op het stimuleren van de doorbloeding.

De Atlasmassage is ook effectief gebleken bij clusterhoofdpijn, schouderklachten, armklachten of andere nek gerelateerde klachten.

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken