Internationale Therapeut Beurs Houten

Vandaag zijn we met de collega's van BackBalance-Nederland naar de internationale Therapeutendag in Houten geweest. We zijn veel partnerleden van onze stichting tegen gekomen. We hebben een fantastische dag gehad en veel mensen gesproken. Al met al een dag om op terug te kijken. Mocht je ons gemist hebben en meer informatie willen over onze opleidingen kijk dan op: www.backbalance.nl

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 20 november 2019: BvS Informatiemiddag Atlasmassage.
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken