Nieuw: Live met ons chatten!

Misschien heeft u het al gezien: rechtsonder aan deze website heeft u de mogelijkheid om al uw vragen direct beantwoord te krijgen door met ons te chatten. Althans, als wij online zijn natuurlijk. Als wij offline zijn, kunt u een bericht sturen die wij z.s.m. zullen beantwoorden. Het antwoord vindt u later als u weer terugkomt op deze website of u ontvangt een mail indien het adres heeft opgegeven.

De meeste kans dat we online zijn is (voorlopig) 's avonds tussen 20:00 en 23:00 uur, en overdag tussen 12:30 en 14:00 uur.

• 11 augustus 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in opleidingscentrum BackBalance-Nederland
  • 21 en 22 september 2019: Paranormaal Alternatief Rijswijk
  • 29 september 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in Someren
  • 20 november 2019: BvS  Informatiedag Atlasmassage.
  • medio december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken

HansBoerhof: oprichter stichting AtlasMassageGroep en hoofddocent van BackBalance-NL