Opleidingen door BackBalance-Nederland v.o.f.

BackBalance-Nederland heeft door zijn unieke methode een aantal beroepsgerichte opleidingen en workshops voor de rug, nek en schouders ontwikkeld met als doel om deze fantastische techniek voor iedereen bereikbaar te maken.

Onze sterkste kant op het gebied van lesgeven is het lesgeven aan kleine groepjes van maximaal vier cursisten per docent. Daarmee garanderen wij persoonlijke aandacht.

Ook is er veel zorg besteed aan ons lesmateriaal. Dus geen kopietjes die aan elkaar geniet zijn, maar degelijke mappen met duidelijke uitleg, ondersteund door hoogwaardige geïllustreerde full-color afbeeldingen. Eventuele vervolgopleidingen kunnen daaraan worden toegevoegd, zodat het geheel voor een prachtig naslagwerk zorgt.

Wij onderscheiden ons tevens door de persoonlijke begeleiding tijdens, maar zeker ook na de opleiding. Het houdt dus niet op bij het uitreiken van het diploma. Wij staan, ook na de opleiding, cursus of workshop, altijd klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te verlenen daar waar dat nodig mocht zijn.

Kom naar opleidingscentrum BackBalance-Nederland v.o.f.
en bezoek www.backbalance-nederland.nl voor meer informatie over onze opleidingen, cursussen en workshops.

Geslaagde cursisten van BackBalance-Nederland
Lesmateriaal van BackBalance-Nederland

• 29 juni 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in opleidingscentrum BackBalance-Nederland
  • 21 en 22 september 2019: Paranormaal Alternatief Rijswijk
  • 20 november 2019: BvS  Informatiedag Atlasmassage.
  • medio december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken