Opleidingen door BackBalance-Nederland v.o.f.

BackBalance-Nederland heeft door zijn unieke methode een aantal beroepsgerichte opleidingen en workshops voor de rug, nek en schouders ontwikkeld met als doel om deze fantastische techniek voor iedereen bereikbaar te maken.

Onze sterkste kant op het gebied van lesgeven is het lesgeven aan kleine groepjes van maximaal vier cursisten per docent. Daarmee garanderen wij persoonlijke aandacht.

Ook is er veel zorg besteed aan ons lesmateriaal. Dus geen kopietjes die aan elkaar geniet zijn, maar degelijke mappen met duidelijke uitleg, ondersteund door hoogwaardige geïllustreerde full-color afbeeldingen. Eventuele vervolgopleidingen kunnen daaraan worden toegevoegd, zodat het geheel voor een prachtig naslagwerk zorgt.

Wij onderscheiden ons tevens door de persoonlijke begeleiding tijdens, maar zeker ook na de opleiding. Het houdt dus niet op bij het uitreiken van het diploma. Wij staan, ook na de opleiding, cursus of workshop, altijd klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te verlenen daar waar dat nodig mocht zijn.

Kom naar opleidingscentrum BackBalance-Nederland v.o.f.
en bezoek www.backbalance-nederland.nl voor meer informatie over onze opleidingen, cursussen en workshops.

Geslaagde cursisten van BackBalance-Nederland
Lesmateriaal van BackBalance-Nederland

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken