Massagebeurs Hoevelaken

De beurs in Hoevelaken kunnen we een succes noemen. Zoals het hoort hebben we veel gezien. Naar aanleiding van onze outfit veel gesprekken gehad.

Een heel leuk gesprek met iemand die ons op de schouder tikte en vol trots vertelde dat ze zich van de week had ingeschreven voor de atlasmassagecursus in mei. Leuk om van te voren al kennis te maken met een nieuwe cursist.

Ook hebben we contacten gelegd met leveranciers om kortingen te bedingen voor onze leden. We hebben vervolgafspraken gemaakt en zodra alles in kannen en kruiken is kunnen we hierover aan onze leden meer vertellen.

De stichting heeft weer alle moeite gedaan om nog beter bekend te worden zodat we er allemaal onze vruchten van kunnen plukken; zowel voor onze leden als voor onze cliënten.

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 20 november 2019: BvS Informatiemiddag Atlasmassage.
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken