Massagebeurs Hoevelaken

De beurs in Hoevelaken kunnen we een succes noemen. Zoals het hoort hebben we veel gezien. Naar aanleiding van onze outfit veel gesprekken gehad.

Een heel leuk gesprek met iemand die ons op de schouder tikte en vol trots vertelde dat ze zich van de week had ingeschreven voor de atlasmassagecursus in mei. Leuk om van te voren al kennis te maken met een nieuwe cursist.

Ook hebben we contacten gelegd met leveranciers om kortingen te bedingen voor onze leden. We hebben vervolgafspraken gemaakt en zodra alles in kannen en kruiken is kunnen we hierover aan onze leden meer vertellen.

De stichting heeft weer alle moeite gedaan om nog beter bekend te worden zodat we er allemaal onze vruchten van kunnen plukken; zowel voor onze leden als voor onze cliënten.

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken