Beauty trade special beurs Utrecht

Ook wij gaan naar de Beauty Trade special beurs in de Jaarbeurs te Utrecht op 7, 8 en 9 april a.s.

Mis het niet! Het toonaangevende beursevent van de branche

Laat je inspireren in een onvergetelijke belevingsvolle ambiance en ontmoet toonaangevende leveranciers. Verzeker jezelf van voordelige toegangskaarten en vele leuke extra's. Bestel vanaf nu online je tickets. Dan kun je meteen een aantal zaken regelen om je beursbezoek nog fijner te maken.

Onze leden genieten extra korting!

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken