Beauty trade special beurs Utrecht

Ook wij gaan naar de Beauty Trade special beurs in de Jaarbeurs te Utrecht op 7, 8 en 9 april a.s.

Mis het niet! Het toonaangevende beursevent van de branche

Laat je inspireren in een onvergetelijke belevingsvolle ambiance en ontmoet toonaangevende leveranciers. Verzeker jezelf van voordelige toegangskaarten en vele leuke extra's. Bestel vanaf nu online je tickets. Dan kun je meteen een aantal zaken regelen om je beursbezoek nog fijner te maken.

Onze leden genieten extra korting!

Reactie schrijven

Commentaren: 0

• 11 augustus 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in opleidingscentrum BackBalance-Nederland
  • 21 en 22 september 2019: Paranormaal Alternatief Rijswijk
  • 29 september 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in Someren
  • 20 november 2019: BvS  Informatiedag Atlasmassage.
  • medio december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken

HansBoerhof: oprichter stichting AtlasMassageGroep en hoofddocent van BackBalance-NL