High-tea in Ommen

Gisteren een heerlijke high tea bij Jeanette Punt gehouden. Erg leuk doordat er introducés meegenomen waren die toch weer vragen stelden waar wij niet meer aan dachten.

Buiten al het lekkers vertelde Hans Boerhof over het ontstaan van de Atlas-, de Atlas-Lumbaalmassage en de stichting AtlasMassagegroep, waarna hij een demonstratie van deze unieke technieken gaf.

Kortom; het was een geslaagde High-tea en workshop.

De High-tea maakt ons netwerk waardevoller omdat de High-tea zeker een meerwaarde heeft voor de teamvorming. Ons netwerk werkt beter als we samen een team zijn.

Klik hier voor Info over de volgende High-tea's.

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 20 november 2019: BvS Informatiemiddag Atlasmassage.
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken