Goed gevoel beurs in Nieuwegein

Ook wij stonden afgelopen weekend op de positieve "Goed Gevoel" beurs in Nieuwegein. Schrijf je NU in en profiteer tot 30 september a.s. nog van maar liefst 10% beurskorting op een van onze opleidingen!

Organisatie

De intentie van de organisators van deze beurs is, het organiseren van Spirituele Beurzen, die een Goed Gevoel geven bij zowel bezoekers, standhouders en bij henzelf. Beurzen georganiseerd vanuit hun hart en daardoor mensen met elkaar in contact te kunnen brengen van hart tot hart.

v.l.n.r.: Omata Tutini, Rob den Oudsten en Juana Meurs

Half oktober 2017, hebben zij voor het eerst een Spirituele beurs georganiseerd in Nieuwegein t’ Veerhuis, die zowel bij bezoekers, standhouders, maar ook door henzelf, als heel bijzonder werd ervaren. Omdat ze nog geen naam bedacht hadden voor onze beurs, ontstond de naam eigenlijk als vanzelf; men kreeg namelijk een GOED GEVOEL bij onze beurs.

ADRES GOED GEVOEL BEURS NIEUWEGEIN:

t'Veerhuis

Nijemonde 4

Nieuwegein

Openingstijden 10.30 - 17.00 uur.

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 20 november 2019: BvS Informatiemiddag Atlasmassage.
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken