Goed gevoel beurs in Nieuwegein

Ook wij stonden afgelopen weekend op de positieve "Goed Gevoel" beurs in Nieuwegein. Schrijf je NU in en profiteer tot 30 september a.s. nog van maar liefst 10% beurskorting op een van onze opleidingen!

Organisatie

De intentie van de organisators van deze beurs is, het organiseren van Spirituele Beurzen, die een Goed Gevoel geven bij zowel bezoekers, standhouders en bij henzelf. Beurzen georganiseerd vanuit hun hart en daardoor mensen met elkaar in contact te kunnen brengen van hart tot hart.

v.l.n.r.: Omata Tutini, Rob den Oudsten en Juana Meurs

Half oktober 2017, hebben zij voor het eerst een Spirituele beurs georganiseerd in Nieuwegein t’ Veerhuis, die zowel bij bezoekers, standhouders, maar ook door henzelf, als heel bijzonder werd ervaren. Omdat ze nog geen naam bedacht hadden voor onze beurs, ontstond de naam eigenlijk als vanzelf; men kreeg namelijk een GOED GEVOEL bij onze beurs.

ADRES GOED GEVOEL BEURS NIEUWEGEIN:

t'Veerhuis

Nijemonde 4

Nieuwegein

Openingstijden 10.30 - 17.00 uur.

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken