Grandiose Kerstbrunch voor het hele gezin!

Zondag 9 december a.s. organiseren wij een uitgebreide kerstbrunch in Hotel Vianen vanaf 11.00 uur.

Vanaf 11.00 uur verwelkomen wij onze licentiehouders en de mensen in opleiding met een champagnecocktail, waarna om 11.30 uur het grandioos eilandenbuffet wordt geopend.

Het buffet bestaat uit verschillende eilanden:

• Een grillbuffet, onze kok grilled à la minute heerlijke vleesgerechten voor u en worden aangeboden met heerlijke frisse salades
  • Een Oostersbuffet, heerlijke warme gerechten uit het Oosten uiteraard geserveerd met nasi en bami
  • Een vleesbuffet, een spiegel vol met verschillende vleeswaren en huzarensalade, daarbij uitgebreide warme vleesgerechten
  • Een visbuffet, een spiegel met gerookte vissoorten en tevens warme visgerechten
  • Alle gerechten worden met passende groenten en aardappelgarnituur geserveerd. Tevens is er een uitgebreid assortiment aan luxe broodsoorten.
  • Gedurende de hele brunch is er onbeperkt koffie, thee, melk en jus d’orange.
  • Ter afsluiting is er een gevarieerd dessertbuffet met o.a. slagroomsoesjes, bavaroises, vers fruitsalade, slagroom en is er een ijscokar.

Voor de kinderen is er een apart buffet met frietjes, snacks en poffertjes en kunnen ze koekjes bakken. Ook is er een leuke spellenmap, een kleurplaat en draaien ze een tekenfilm.

Om 14.00 uur eindigt de brunch met een leuk kerstgeschenk. Uiteraard is hierna ruim gelegenheid om (op eigen kosten) nog even lekker na te praten.

We hopen op een hoge opkomst.

Licentiehouders en cursisten in opleiding kunnen zich aanmelden via www.backbalance.nl

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken - stand 210