Beurs Almere

Ook afgelopen weekend was de Goed Gevoel Beurs weer een geslaagde beurs met een uitmuntende sfeer, met name ook onder de standhouders. We voelden ons echt met elkaar verbonden.

Aan belangstelling ook geen gebrek:

Dit jongetje van 4 jaar kwam op de beurs heel verlegen vragen of hij ook een massage mocht. We hebben een tas op de zitting gelegd en daarop een jas. Met de Atlasmassage crème heeft Yvonne hem een heerlijke zachte massage gegeven. De Atlastechnieken maar even achterwege gelaten. Na de massage vertelde hij vol trots dat zijn trui licht gaf in het donker. Yvonne is samen met hem onder de tafel gekropen zodat hij het kon laten zien. Iedere keer als hij weer langs liep kregen we een heel blij gezichtje van hem te zien. Dat was zo leuk...

Uiteraard was het ook tijd voor een beetje ontspanning. Hans stelde zich op als social-medium en er ontstonden leuke sociale gesprekken over van alles en nog wat. Een beetje humor mag er ook zijn.

We kijken al weer uit naar de volgende Goed Gevoel beurs in Nieuwegein op 15 en 16 december a.s. waar wij natuurlijk ook weer aanwezig zullen zijn.

• 21 juli 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in opleidingscentrum BackBalance-Nederland
  • 21 en 22 september 2019: Paranormaal Alternatief Rijswijk
  • 29 september 2019: Informatiemiddag voor beroepsbeoefenaars in Someren
  • 20 november 2019: BvS  Informatiedag Atlasmassage.
  • medio december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken

Grondlegger Atlas/Lumbaalmassage Hans Boerhof