GoedGevoelBeurs Nieuwegein 16/12

De Goed Gevoel Beurs in Nieuwegein was geslaagd. De sfeer is altijd weer uitstekend. Het geeft zowel de standhouders als de bezoekers een écht goed gevoel.

Met datzelfde goede gevoel gaan we met vertrouwen het nieuwe jaar in, op naar de volgende beurzen.

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken - stand 210