Paranormaal Alternatief Rijswijk 28/01

Zaterdag waren we op tijd om alles op te bouwen, het was eerst helemaal niet druk en we kregen daarmee de tijd om rond te kunnen kijken op de beurs. Een aantal standhouders die we kenden van de Goed Gevoel beurs konden we even begroeten. Na onze ronde over de beurs werd het drukker en hebben we veel mensen met de stichting kennis kunnen laten maken door een verkorte massage te geven. De techniek is en blijft het belangrijkste gedeelte van de massage. Mensen willen resultaat zien!

Resultaat hebben we laten zien en, dat konden we merken aan de opmerkingen achteraf. Een jochie van 13 jaar hebben we van de jarenlange hoofdpijn af kunnen helpen. Kortom, het werd een geslaagde zaterdag.

Op zondag wisten we niet wat ons overkwam. Hadden de mensen van zaterdag soms iedereen naar onze stand gestuurd..?

De ene massage na de andere werd gegeven. Het werd zo druk dat we een wachtlijst moesten maken. Mensen tekenden grif in en we hebben afwisselend de hele dag achter de stoel gestaan.

We hadden er spijt van dat we geen tweede stoel bij ons hadden. Er zijn namelijk veel mensen geweest die we moesten stellen omdat de wachtlijst te lang was. Jammer, want we hadden zo graag iedereen van dienst willen zijn.

Het was heerlijk om te zien dat er klachten waren die we op de beurs konden verminderen. We hebben samen met de bezoekers even op onze site gekeken wie van ons netwerk het dichtst bij hun woonplaats werkzaam is en we hebben ze daar naar doorverwezen.

We hebben ook gesproken met masseurs die de opleiding wel zagen zitten. Veel van deze masseurs kwamen uit delen van Nederland waar de Stichting nog niet of te weinig vertegenwoordigd is.

Wij zijn erg tevreden over dit beursbezoek en we hopen dat zowel de bezoekers als ook onze licentiehouders de vruchten ervan kunnen plukken.

Paranormaal Alternatief

staat elke editie in het teken van een thema. In november stonden de workshops, lezingen en activiteiten in het thema van ‘spreken’. De editie van afgelopen weekend was het thema ‘Bewuster Leven’. Januari stond voor het begin van een nieuw jaar met nieuwe kansen en nieuwe doelen. Bewustzijn is een populair en steeds groter wordend concept in deze dag en tijd.

Ook de komende maanden staan wij als stichting weer op PARANORMAAL ALTERNATIEF in Rijswijk, waarschijnlijk op standplaats O-10
06 en 07 april a.s.

25 en 26 mei a.s.

Lezingen/workshops

Onderwerpen die hier goed bij passen zijn o.a. mindfulness, gezonder leven, milieubewustzijn, holisme, etc. Standhouders die hier met een activiteit, lezing of workshop een leuke invulling aan weten te geven worden in een prachtige nieuwe themaruimte geplaatst en worden ook extra uitgelicht in het kader van het thema ‘Bewuster Leven’.

Klik- en winactie

De Broodfabriek
Volmerlaan 12,
2288 GD Rijswijk