Paranormaal Alternatief Rijswijk 07/04

Een donker, maar sfeervolle plaats op de Paranormaal Alternatief beurs in Rijswijk zorgde ervoor dat we geen moment rust kregen door de grote belangstelling van het publiek voor zowel de massage als de opleiding. Natuurlijk wouden ze het allemaal uitproberen voor die € 5,00. Er gebeurden af en toe wonderen die de mensen versteld lieten staan van de eenvoud en korte tijd waarin ze van hun pijnklachten afgeholpen waren.

• 28 oktober 2019: Informatieavond Atlasmassage Leslocatie Putten
  • 19 november 2019: Lezing Atlasmassage bij Pediroda Almelo
  • 15 december 2019: kerstbrunch (voor licentiehouders en familie)
  • 25 en 26 januari 2020: Paranormaal Alternatief Rijswijk