Provincie Noord-Brabant

Kwaliteitsregister van Atlas- en Atlas-Lumbaalmasseurs in Noord-Brabant:

Bij licentiehouders met de aantekening 'Atlas-Lumbaalmassage' kunt u ook terecht met onderrugklachten.

EINDHOVEN:

Bijsterveldenlaan 226

5045 ZS Tilburg

Tel. 06-43 009 196

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken - stand 210