Uw donaties zijn welkom!

Het doel van de stichting Atlas Massage Groep is dus het realiseren van een groot landelijk netwerk van zelfstandig ondernemende Atlasmasseurs/masseuses, om op die manier de Atlasmassage© dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om binnen handbereik zoveel mogelijk mensen razendsnel en effectief van hun nek- en schouderklachten af te helpen.

Maar ook om mensen die niet uit de buurt komen en die meerdere behandelingen nodig hebben, door te kunnen sturen naar een collega van de Atlas Massage Groep.

Draagt u onze doelstelling een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlasmasseur/masseuse ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Steun ons en deel deze pagina op:

Disclaimer:

De Atlasmassage© is uitsluitend een ontspannende wellness massage om de doorbloeding en het zelf-genezend vermogen te stimuleren. In de meeste gevallen heeft het direct een positief effect ten opzichte van diverse hoofd-, nek-, schouder- en armklachten. Het is derhalve geen therapie of geneeswijze en valt dus buiten de reguliere- of alternatieve zorg. De Atlasmassage is evenmin een vervanging van de reguliere zorg en bij twijfel wordt altijd doorverwezen naar een arts.

Ondanks dat de meeste cliënten aangeven dat ze een ongekend positief resultaat hebben ervaren bij de Atlasmassage, is dit per persoon afhankelijk. De bij ons gecertificeerde Atlasmasseurs kunnen daarom geen garanties geven en willen geen medische claims doen met betrekking tot de Atlasmassage.

De stichting Atlas Massage Groep heeft statutair enkel als doel om een landelijk netwerk van Atlasmasseurs te bevorderen en in stand te houden. De kwaliteit van de Atlasmassage wordt gewaarborgd door middel van een jaarlijkse herhalingsles waarbij de kwaliteit wordt gewaarborgd van haar licentiehouders, uitgevoerd door BackBalance-Nederland in opdracht van deze stichting. Uitsluitend gelicentieerde Atlasmasseurs zijn in staat de Atlasmassage op de juiste manier uit te voeren.