Provincie Drenthe

Kwaliteitsregister van Atlas- en Atlas-Lumbaalmasseurs in Drenthe:

Bij licentiehouders met de aantekening 'Atlas-Lumbaalmassage' kunt u ook terecht met onderrugklachten.

ASSEN:

ATLASMASSAGE:

Jan Snip

Donaustraat 81

9406 SK Assen

Tel. 06-10 778 642

HAVELTE:

ATLAS-LUMBAAL-BREUSSMASSAGE:

Narlies Mathilda

Kielakker 11

7971 AD Havelte

Tel. 06-57 219 408

AMBULANT:

ATLAS-LUMBAALMASSAGE :

Jolan Kremer

Werkgebied:

Groningen/Friesland/Drenthe

Tel. 06-14 158 670

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken - stand 210