Provincie Friesland

Kwaliteitsregister van Atlas- en Atlas-Lumbaalmasseurs in Friesland:

Bij licentiehouders met de aantekening 'Atlas-Lumbaalmassage' kunt u ook terecht met onderrugklachten.

HEERENVEEN:

Albert Nijholt

Leeuwarderstraatweg 54

8441 PE Heerenveen

LEEUWARDEN:

Sjaak v.Eijk

Harmen Sytstrawei 42

8915 HG Leeuwarden

LEEUWARDEN:

Sylvia Brink

Harmen Sytstrawei 42

8915 HG Leeuwarden

SNEEK:

Roos Antonides

Hege Dyk 2

8601 ZR Sneek

Tel. 06-19471526

Het doel van de stichting AtlasMassageGroep is het realiseren van een groot landelijk netwerk van gelicentieerde Atlas- en Atlas-Lumbaal Masseurs, om op die manier -zonder winstoogmerk- deze unieke techniek dichter bij de klant te kunnen aanbieden. Hierdoor wordt het mogelijk om de Atlas- en de Atlas-Lumbaalmassage binnen handbereik te brengen, doordat potentiële cliënten in het register kunnen zoeken naar een masseur bij hun in de buurt, maar ook als masseur bestaande klanten door te kunnen sturen naar een collega van de AtlasMassageGroep.

Draagt u onze stichting een warm hart toe?

Vindt u het belangrijk dat een Atlas- of Atlas-Lumbaalmasseur ook bij u in de buurt te vinden zal zijn, dan stellen wij uw steun enorm op prijs en kunt u uw bijdrage overmaken via onderstaande button.

Activiteitenagenda 2020:

• 13 en 14 maart 2020: Massage en complementair vakbeurs Hoevelaken