High-tea Workshop

voor gelicentieerde Atlasmasseurs

High tea workshop voor gelicentieerde Atlasmasseurs

Onze stichting AtlasMassageGroep organiseert op zondag 27 mei een High tea workshop in Nieuwerbrug a/d Rijn voor de gelicentieerde Atlasmasseurs van onze mooie stichting.

We willen jullie welkom heten met een overheerlijke verwennerij wat de High tea hoort te zijn.

Tijdens de High tea willen we jullie op een leuke manier kennis laten maken met de lumbaalmassage die je als aanvulling op de atlasmassage kan uitoefenen. De Lumbaalmassage is net zo doeltreffend als de Atlasmassage en kan heel veel onderrug problemen verzachten en vaak zelfs oplossen. Een onmiskenbare aanvulling op je vermogen om mensen te kunnen helpen met verschillende (rug)klachten.

De uiterste inschrijfdatum is 15 mei a.s. en de kosten bedraagt € 25,00 p.p. voor al het lekkers wat er die dag aanwezig is.

Heb je je ingeschreven dan verwachten we je rond de klok van twee.

Zien we jou ook op onze gezellige informatieve high tea workshop?

Geef je dan nu op !

De High tea bestaat o.a. uit de volgende lekkernijen:

Naast diverse soorten thee, limoen en citroen en jus d'orange serveren wij een overdadigheid aan kleine hapjes en sandwiches:

Petit Fours,

brownie,

scone met clotted cream,

roomboterkoekjes

Sandwiches met zalm, brie, tonijn en gerookte kip

Quiche

Carrot cake

Bladerdeeghapjes met spinazie en feta

Diverse bonbons

Vers fruit

(wijzigingen onder voorbehoud)

Gegevens :

• Deadline inschrijving: 15 mei a.s.
  • Aanvang: 14:00 uur
  • Adres: Graaf Florisweg 8
    Nieuwerbrug a/d Rijn
  • Kosten: € 25,00 p.p.

Vervoer:

Nieuwerbrug kent geen parkeerproblemen er is ruimte genoeg om netjes te parkeren. Maar let wel op: De gemeente heeft helaas strenge handhavers, dus parkeer je op een plek waar het volgens de verkeersregels niet mag dan riskeer je een boete van € 99,00.

Nieuwerbrug heeft de laatste particuliere tolbrug van Europa en kies je om daar overheen te rijden dan kom je onze bruggewip tegen die verwacht dan dat je € 0,50 tol betaalt.

Kom je vanaf de A12 dan kom je de bruggewip niet tegen.

Wil je liever met de trein komen dan is dat ook mogelijk. Geef het van te voren wel even aan. Als je dan zorgt dat je om 13:15 of 13:45 uur op het station van Bodegraven aankomt, dan wordt je met een gele auto opgehaald. Vanuit Bodegraven is het ongeveer vijf autominuten.

Laatste particuliere tolbrug van Europa

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Steun ons en deel deze pagina op:

Disclaimer:

De Atlasmassage© is uitsluitend een ontspannende wellness massage om de doorbloeding en het zelf-genezend vermogen te stimuleren. In de meeste gevallen heeft het direct een positief effect ten opzichte van diverse hoofd-, nek-, schouder- en armklachten. Het is derhalve geen therapie of geneeswijze en valt dus buiten de reguliere- of alternatieve zorg. De Atlasmassage is evenmin een vervanging van de reguliere zorg en bij twijfel wordt altijd doorverwezen naar een arts.

Ondanks dat de meeste cliënten aangeven dat ze een ongekend positief resultaat hebben ervaren bij de Atlasmassage, is dit per persoon afhankelijk. De bij ons gecertificeerde Atlasmasseurs kunnen daarom geen garanties geven en willen geen medische claims doen met betrekking tot de Atlasmassage.

De stichting Atlas Massage Groep heeft statutair enkel als doel om een landelijk netwerk van Atlasmasseurs te bevorderen en in stand te houden. De kwaliteit van de Atlasmassage wordt gewaarborgd door middel van een jaarlijkse herhalingsles waarbij de kwaliteit wordt gewaarborgd van haar licentiehouders, uitgevoerd door BackBalance-Nederland in opdracht van deze stichting. Uitsluitend gelicentieerde Atlasmasseurs zijn in staat de Atlasmassage op de juiste manier uit te voeren.