Beschermde pagina

Om deze pagina te bekijken is een wachtwoord nodig.

Wachtwoord:

Steun ons en deel deze pagina op:

Disclaimer:

De Atlasmassage© is uitsluitend een ontspannende wellness massage om de doorbloeding en het zelf-genezend vermogen te stimuleren. In de meeste gevallen heeft het direct een positief effect ten opzichte van diverse hoofd-, nek-, schouder- en armklachten. Het is derhalve geen therapie of geneeswijze en valt dus buiten de reguliere- of alternatieve zorg. De Atlasmassage is evenmin een vervanging van de reguliere zorg en bij twijfel wordt altijd doorverwezen naar een arts.

Ondanks dat de meeste cliënten aangeven dat ze een ongekend positief resultaat hebben ervaren bij de Atlasmassage, is dit per persoon afhankelijk. De bij ons gecertificeerde Atlasmasseurs kunnen daarom geen garanties geven en willen geen medische claims doen met betrekking tot de Atlasmassage.

De stichting Atlas Massage Groep heeft statutair enkel als doel om een landelijk netwerk van Atlasmasseurs te bevorderen en in stand te houden. De kwaliteit van de Atlasmassage wordt gewaarborgd door middel van een jaarlijkse herhalingsles waarbij de kwaliteit wordt gewaarborgd van haar licentiehouders, uitgevoerd door BackBalance-Nederland in opdracht van deze stichting. Uitsluitend gelicentieerde Atlasmasseurs zijn in staat de Atlasmassage op de juiste manier uit te voeren.